Filah is my name...People will call me Filah,Fyl or Nara

I'm definitely not perfect,But I'm me...

25th April-The date I was born

Work as a Laboratory Ass.
I love my mama,dad and my love so much...
My life is complete because of them:)

Rabu, 3 Jun 2009

Love My Niece...

Kadang-kadang gembira,
Kadang-kadang sedih..
Apa yg bakal berlaku pd hari seterusnya kitani ndakn tau
Apa yg berlaku pd hari ane kitani nda dpt mengubahnya lagi
Manusia hanya merancang,Tuhan Yg menentukan..
Sebelum ane Nara harap bulan jun ane akn memberi makna kpd Nara,Nara sudah rancang awal2 planning Nara utk bulan Jun ane..Masa ane semuanya ok,Alhamdullilah..
Tapi Nara rasa feel down sedikit after Nara dgr berita nda baik dari my sis abt my beloved niece,Duratul Ain..or Dura..Ya Allah sungguh besar ujianMu..Dura only 11 yrs old,she's too young tuk menerima penyakit yg berat utk ditanggungi iaitu kanser..:(
Dura is my beloved niece,asal cuti sekolah ia selalu mnta hantar arh parentsnya tuk tidur arh rumah parents nara..ia selalu brsma dgn nara,ia seorg budak yg ceria,suka nyaya org and suka mengikutkn tabiat nara,she's thin and ia pandai belajar always dpt no.1..easy tuk mnjga ia sal ia nda suka nyusahkn urg..terlalu baik bagi nara til now nara masih belum percaya ia sakit..nara takut and sedihkn melawat ia sal nara nda sanggup meliat ank buah nara yg sentiasa ceria dulu now dlm keadaan yg sakit..i love her so much..Hanya Tuhan sja Yg Maha Mengetahui apa yg nara rasakn masa ane..dan Hanya Tuhan Sja yg Maha Mengetahui kasih syg nara terhadap Dura adalah sgt kuat..Duratul Ain..im worry about her..Now nara mau melakukan sesuatu utknya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan