Filah is my name...People will call me Filah,Fyl or Nara

I'm definitely not perfect,But I'm me...

25th April-The date I was born

Work as a Laboratory Ass.
I love my mama,dad and my love so much...
My life is complete because of them:)

Ahad, 3 Julai 2011

Luahan hati :)



I do love you, Muhd Nur Hafiz Bin Hj Zaini..or King Hafiz:)I never thought that
I would fall in love with you...Thanks for everything:)You are my new beginning,
you're the door to life beyond,you're all that I could ever want
or ever need to carry on..You're the future I have dreamed of,
with you, there is no looking back...:)
Kau lukis hidupku...
Kau hiasi hatiku...
Kau sambut cintaku..tulus ikhlas..suci hatimu kasih..
Kaulah segalanya yg menyinari hidupku kasih..
Hanya satunya yg ku cintai...
Tuhan bila ku masih diberi kesempatan,izinkan aku utk terus menyintainya..namun bila waktu telah habis utk bersamanya...biarkan cinta ini kekal abadi di dalam hatinya agar aku akan akn dpt melihatnya bahagia:)
Andai aku dpt putar waktu dulu...mungkin aku akan mencarimu sehingga aku menemuimu dan menjdi sahabatmu dan berjanji akn akan jatuh cinta kpdmu...namun akhirnya aku tetap menemuimu sayang...walau lama menunggu...Tuhan telah menciptakan cinta utk kita:)
Before you came into my life,I've had many disappointments and regrets,So many memories I've wanted to forget...
But now, the perfect man for me has changed my life and made me see,
my heart is still able to feel the joy that comes when love is real...I never thought I'd fall in love again....Thanks for everything...
Ya Allah jadikanlah dia dan ciptakanlah dia sebagai yg terakhir bertakhta di hati ini:)
I love you KH26:)
Filah@Nara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan