Filah is my name...People will call me Filah,Fyl or Nara

I'm definitely not perfect,But I'm me...

25th April-The date I was born

Work as a Laboratory Ass.
I love my mama,dad and my love so much...
My life is complete because of them:)

Isnin, 20 Februari 2012

wahai cintaku~

Wahai cintaku
Jika kau harapkan kepadaku untuk membahagiakanmu
Aku tidak mampu memberikanny selalu
kerna kekadang aku juga lemah dan tiada terdaya
Wahai cintaku
Jangan pernah menyesali
Jatuh cinta kepadaku
Dan jangan pernah menangis
Jika satu hari nanti
Aku pergi darimu dulu
Wahai cintaku
Berbahagialah selalu
Walau diriku tiada disisimu lagi
Wahai cintaku
Kau tercipta untukku
Akan ku jaga dirimu
Dengan izin Tuhan kita bertemu
Dengan izin Tuhan juga
Kita berpisah kernaNYA
Wahai cintaku
Izinkan aku untuk terus
Berada di dalam hatimu
Jadikan aku
Sebagai wanitamu...
Filah@Nara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan