Filah is my name...People will call me Filah,Fyl or Nara

I'm definitely not perfect,But I'm me...

25th April-The date I was born

Work as a Laboratory Ass.
I love my mama,dad and my love so much...
My life is complete because of them:)

Rabu, 11 November 2009

Thank u very much my frenz=)



Nicezz=)

Relaxxx aje=p

Em...no comment

Di Tarindak..arh pusat kesenian ni=)

manis sis mas kami tu~happy selalu..

ehe..happy nmpk~uhuh belanja kami teacher!

After dri E.C.A,kami 3 minum2 di Yayasan sambil menunggu taman selera bandar buka dlm kul5pm..our planned kan mkn mlm..so our next destination mamam and mamam...fhm2kn sja tia=)siuk...

wachaa anelah my dear fren yg belanja kami mamam...sweettt..She is my gud gud fren ni..nda boring f jln2 or lepak dgn ia=)her name>Teacher Lina=)

em..wait 4 me sis!

Smile and smile..

Minuman kami..sama saja bah..ehe=p


uhu..i like toh...

Kami ordered sotong goreng tepung and...baby kaylan..yummy..

SEDAP!!!nda nyasal asal kenyang~

ehehehe...Alhamdullilah..habis jua oleh kami 3..nyaman x a~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan