Filah is my name...People will call me Filah,Fyl or Nara

I'm definitely not perfect,But I'm me...

25th April-The date I was born

Work as a Laboratory Ass.
I love my mama,dad and my love so much...
My life is complete because of them:)

Isnin, 20 Jun 2011

My Holiday*Part 3*

Nda terasa masa berlalu dgn cepat yaw!tapi masa atu bukanlah penghalang bagi filah utk menikmati percutian yg dbri nama cuti2 filah;D
On 16th June 2011~~~my lit.bro awal2 udh ckpkan mnta hantar ke Kiulap Mall sal kan meliat wayang arnd 1:30pm~~then ia suruh filah aga ia balik kul 3:30pm~~waduhh gue tidak mau gito sih~~finally~~arnd kul 10am..filah off to Mentiri tuk ngambil niece filah sal i want to lanja her meliat wyg,mkn popcorn n kfc;)sekaligus dgn my lit.bro;)We arrived at Kiulap Mall arnd 12;)1st we booked ticket meliat wyg kul 1:30 and kami terkena ceta x-men*dlm hati~~syg sja duit hehe tapi tetap jua on meliat***before wyg mula..we all mkn2 dulu n jln2 lps tu arnd 1:20 kmi msuk;)I rlly love to hear my niece speak eng~~she is 14 but antahlah~~rsa kalah bah diri ane olehnya~~hehehe;p;p glad to hv a niece like her~~
Wayang hbs kira2 kul 3:30pm~~then kami pun terus balik sal i have to bring my mom jln lagi:)dri kul 5 til 7pm~~fuhhh tired meh~but hv funnn;)My mom lanja milo shake&burger:)Thanks mama;)
To my sayang~~~syg survey kain udh;)InsyaAllah..syg pilih purple&brown~~setuju?hehe or my sayang mau warna pink?;p;p
Emm 16th June~~~hari yg paling siukkk;p;p best gilerr;D
So thats all..next 17th June???apa ada???
Filah@Nara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan