Filah is my name...People will call me Filah,Fyl or Nara

I'm definitely not perfect,But I'm me...

25th April-The date I was born

Work as a Laboratory Ass.
I love my mama,dad and my love so much...
My life is complete because of them:)

Isnin, 27 Julai 2009

Break~


Here..Nara kan post abt nara kn cuti dulu~maksud nara buat sementara waktu ane nara stop mempost dulu..blog ane dicutikan til?em inda tau bila..InsyaAllah ada nanti nara update if nara nda busy lagi k~Now nara busy study+kaja..no time tuk internet tpi nara will online p sometyms sja..ikut mood ehe,mun tired berabis udh nda g dpt online tu k:p em..bulan Ramadhan nda lagi lama,will wait for it coz my real birthday is on 19 Ramadhan 1409..Okay ppl atu saja dulu mudah-mudahan kitani semua dirahmati oleh Allah,amin..nara cuti dulu k..have a fun guyz!
NARA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan