Filah is my name...People will call me Filah,Fyl or Nara

I'm definitely not perfect,But I'm me...

25th April-The date I was born

Work as a Laboratory Ass.
I love my mama,dad and my love so much...
My life is complete because of them:)

Khamis, 12 Februari 2009

Aku Bukan Untukmu-Rossa

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak kn pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkn aku
Skrg kau pergi menjauh
Skrg kau tinggalkn aku
Disaat ku mulai mnharapkn mu
Dan ku mohon maafkan aku
Aku mnyesal tlh mmbuatmu menangis
Dan biarkn mmilih yg lain
Tpi jgn pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik utkmu
Jgnlah lagi kau mngingatkn aku
kembali..
Aku bukanlah utkmu
Meski ku mmohon dan
mmnta hatimu
jgn pernah tinggalkn dirinya utk diriku
meski kau mmohon mmnta hatiku
jgn pernah tinggalkn dirinya
utk diriku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan