Filah is my name...People will call me Filah,Fyl or Nara

I'm definitely not perfect,But I'm me...

25th April-The date I was born

Work as a Laboratory Ass.
I love my mama,dad and my love so much...
My life is complete because of them:)

Rabu, 21 Oktober 2009

More pictures?to be continue~


Students-SVNR E.C.A b4 go 2 Tasek Lama at 2pm

Sis Nani and Sis Sidah yg paling awl dtg Ke Tasik before nara and yg lain2 dtg..ehe semangat la dktakn..

We kol bnda ane tpt foot spa ni ehe..ada2 sja

Lawa...walaupun cuaca panas..tetap jua enjoy la..ewahh2 said sis Nani ehe

Enjoy la...

em...der we are!Tasek Lama...E.C.A

Sis Moz,NaRa(me),Sis Mas,Sis Nurul and Cikgu Hjh Kam..We're at Le'Taj Restaurant di Kiulap..We enjoyed mkn2 martabak and my fav.Dosai alamak...ehe:p Thanks to Cg.maya,Cg.Hjh Kam and Sis Nani 4 belanja we mkn2..Hd a fun wit u all!lovve

Tiada ulasan:

Catat Ulasan