Filah is my name...People will call me Filah,Fyl or Nara

I'm definitely not perfect,But I'm me...

25th April-The date I was born

Work as a Laboratory Ass.
I love my mama,dad and my love so much...
My life is complete because of them:)

Isnin, 5 Oktober 2009

PSR -05th October til 08th October 2009

Salam..Juz wanna to wishz all the best and gud luck for my beluv studentz frm Darul Faizin Tuition..PSR mula ri ane..hrp2 evrythng wil be okay and nara doakn semua pelajar yg terlibat dlm PSR dpt menjwb kertas soalan dgn lancar...Ya Allah permudahkanlah mereka dlm menghadapi peperiksaan,mudah2an mereka ingat dgn apa yg mereka pelajari b4 ane..Amin amin amin Ya rabbal al amin...uhu..luv my students:)
My beluv studentz;Pri.6
Syafiah,
Zahiratul,
Rina,
Zul,
Hakim,
Azirul,
Khairunnisa,
Zahrina,
Azrin,
Haikal,
Afdzam,
My beluv niecez&nephewz;Pri.6
Amali,
Duratul and
Daniel
Em mudah2an diorang semua pas amin...LOVE U ALL
Frm Teacher Hafilah@Nara(Darul Faizin) / mimit filah@nara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan